1 Lovisa johansson:

skriven

Om man skulle vilja köpa en sån drömfångare som du har lagt ut i detta inlägg, hur mkt skulle den kosta då?(:

Svar: Jag skickade mail till dig med priser och storlek :)
Hanna beach

2 Anonym:

skriven

Vad är det för tråd du använder till nätet?

Svar: Mest vaxtråd från panduro, men eftersom det inte finns så många olika färger så använder jag all tråd jag får tag i som passar resten av färgerna :)
Hanna beach

3 Mathilda:

skriven

Hejsan! Såå himla fina drömfångare, verkligen asfina! Hur mycket tar du för en? Jag är intresserad av köpa!

Svar: Å tack så jätte mycket, den här är 30cm i diameter och 90cm lång . Den kostar 350kr men jag har andra för 100-200kr.. :)
Hanna beach

4 Mathilda:

skriven

Hejsan! Såå himla fina drömfångare, verkligen asfina! Hur mycket tar du för en? Jag är intresserad av köpa!

5 Mathilda :

skriven

Oj jag hade missat ditt svar, tack för det :) jag skulle vilja ha den som påminner om denna fast är vit med svarta fjädrar, vilka mått är det på den och kostar den också 350?

Svar: Det är 30cm i diameter och 80-90 lång :) den svart vita är jätte fin :) och den kostar 350kr
Hanna beach

Kommentera här: